Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2018 13:56 - ШМЕКЕР
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 6883 Коментари: 22 Гласове:
14

Последна промяна: 07.06.2018 14:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Значи така, както обича да казва Ванката С., преди 3 години на 19.08.2015 година Гогата Г. пуска ето този постинг послучай историческото си пътуване до Истанбул. Е, верно, че в заглавието е написал ИстаМбул, но за това по-късно. Ето и скрийшот от вече изтрития постиг.

image



А ето и същият постинг, със същото съдържание и снимки, пуснат на днешна дата от Гогата, все едно, че никога не е публикувано такова съдържание. Ето и скрийншота:




image


Прави впечатление, че и в двата случая името на мегаполиса е написано неграмотно ИстаМбул, което 100именов коригира в днешната статия след като му ги казах. Това може да се разбере, като се види първия коментар и времето, в което за последно е пипан постингът.

Това е. Не старъф лайф, а старъфлай. Демек Гого Ментата.


Тагове:   гого шмекера,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shambala - .
07.06.2018 14:15
аз лично имам логично обяснение: гоче е част от еволюирала човешка раса от далечното бъдеще, връщаща се чрез CAPTCHA кодове във времето назад, за да ни накара да му "играем по свирката"
цитирай
2. rustam - Щеше да има резон в твоята хипотеза, ако не беше това...
07.06.2018 14:20
shambala написа:
аз лично имам логично обяснение: гоче е част от еволюирала човешка раса от далечното бъдеще, връщаща се чрез CAPTCHA кодове във времето назад, за да ни накара да му "играем по свирката"


ИстаМбул в заглавието!
цитирай
3. missana - Изумен съм.
07.06.2018 14:40
Но пред фактите и боговете мълчат. Може би в последната версия на правописния речник на БАН е възприето да се пише Истамбул. Не направих справка, но ако не е така, поне може да влезе в следващото издание на този речник.
цитирай
4. rustam - И аз съм изумен,
07.06.2018 14:55
missana написа:
Но пред фактите и боговете мълчат. Може би в последната версия на правописния речник на БАН е възприето да се пише Истамбул. Не направих справка, но ако не е така, поне може да влезе в следващото издание на този речник.

но е факт. Уж авторът се има за компютърен гений, а не може да си инсталира до ден днешен един редактор за правопис...Съмнително.
цитирай
5. rustam - Но, дори да не се позиционираме в ...
07.06.2018 14:56
stefbelchev написа:
Но, дори да не се позиционираме в панагюрския вилает от отоманското съжителство, когато СтаМбул си е било днешния ИстаНбул, то и днес има няколко езика, в които ИстаНбул ДНЕС е ИстаМбул...
ЕТО на съвременен казахски: Истамбул ва я Стамбул (туьрк:Istanbul, [истанбул]) — Туьркиядин виридалайни чIехи шегьер, уьлкведин экономикадин, медениятдинни тарихдин рикI я. Истамбул - Евразияда авай трансконтинентал шегьер я


по-скоро панагюрски диалект! борчески край, хубави хора...но диалектът си е диалект!
цитирай
6. blackpredator - абе да ти кажа Русти,
07.06.2018 15:14
и аз го пиша тъй со М
и в постинги и коментари
много иНстаНтно от нашата история ми е туй ИстаНбул
а как звучи
"СтаМбул е, аго, за мене
тука, дето аз съм родена"

иначе Гочо лъска панагюрския цървул с това дежаву, гаче е клисурски кундур
цитирай
7. rustam - Добре де,
07.06.2018 15:17
blackpredator написа:
и аз го пиша тъй со М
и в постинги и коментари
много иНстаНтно от нашата история ми е туй ИстаНбул
а как звучи
"СтаМбул е, аго, за мене
тука, дето аз съм родена"

но ключовият въпрос в двете статии е друг: как Гого Ментата онзи ден се върнал от...Константинопол и по този случай днес пуснал статия, а има постинг със същото съдържание и снимки от 2015?
цитирай
8. elinora - Хахаха,
07.06.2018 15:26
значи Чаршафа освен логореен досадник се оказва лъжец и неграмотник? Изобщо не съм изненадана. Сигурна съм, че този малоумник не излиза от тъмната си стаичка и денонощно виси в блогбегето и простира чаршафи, къв Истанбул, ква Москва? Типично девиантно поведение. Също като при Тутманика! Тия двамата съсипаха хубавата блогова платформа:(
цитирай
9. shambala - .
07.06.2018 15:34
и какво излиза - гошо ментата вчера цял ден е клечал в блога ми и напрегнато е следял дискусията там. защото е бил по Истанбул на кукуво лято :)))
цитирай
10. blackpredator - еми Русти,
07.06.2018 15:36
имиджа вместо Мазалат, Мазало
което е отдавна между другото
хора от тоя тип не се усещат
достатъчна е плюнката на Юла, Пискова, Вмирчо, Гею...
и хоп, по пързалката со брадати постинги
плюнката е най-добрата смазка..
пистаааа!
апропо, Стамбул е само спирка за кафе
оная вечер човекот беше минал за 24 часа 2000 км
кодил за минути блог у Инджирлик
ех, Диарбакър..
цитирай
11. blackpredator - Стефане, и друга приказка
07.06.2018 16:08
както и друг път съм казвал,
тия кесят у блога и чакат жълтата вода
ама след Златка златното момиче, приказката не е същата..
цитирай
12. rustam - 100 на 100
07.06.2018 16:28
shambala написа:
и какво излиза - гошо ментата вчера цял ден е клечал в блога ми и напрегнато е следял дискусията там. защото е бил по Истанбул на кукуво лято :)))

цитирай
13. yoan2015 - Защо пишеш доноси в работно време ...
07.06.2018 19:13
Защо пишеш доноси в работно време бе, папагал?
цитирай
14. yoan2015 - Или може би трябва да се обръщаме към ...
07.06.2018 19:16
Или може би трябва да се обръщаме към теб с Ваше Височество, нали си бил кралска особа или не е вярно.
цитирай
15. milady - Русти. Гого го знаем Кажи нещо за Шамбалата
07.06.2018 22:04
Гордата притежателка на червените гащи
Аз продължавам да мисля че този тролски профил ЕлиНора
е на Мара 866 приятелката на Black рустам
и икономичният параблоггер
цитирай
16. rustam - Блогърката шамбала
07.06.2018 23:58
milady написа:
Гордата притежателка на червените гащи
Аз продължавам да мисля че този тролски профил ЕлиНора
е на Мара 866 приятелката на Black рустам
и икономичният параблоггер

познавам лично, срещал съм се с нея на живо не един път. Истина е, че преди време общувахме по-често и по-близко, отколкото последните години,но това не ми пречи да кажа честно, че това е една интелигентна, чаровна и стилна млада дама. С блогърката марчето се познаваме и сме общували във ФБ. Тя няма нищо общо с момичето от профила шамбала.

А Гогата е ментърджия. Имам ЛС, в които ми предлага паролата на профилите си. не съм я приел. Ненадежден човек.
цитирай
17. predatorkapredatorka - :))))) знам, че ..не лъжеш..
08.06.2018 07:31
я открехни малко.аудиторията
как се казва тази „хай-интелегентна“..червено-путинка..която преследва агресивно чужди мъже..
и..другата елинора....все учителки от сой..
няма да ги издирваме, споко..

цитирай
18. mar866 - ...
08.06.2018 11:26
Е и вие пък сега, не бил ходил в ИстаНбул, много важно, ама в Русе беше ли? Беше!
пп. Русти, не й давай обяснения на тая дето е открила компютъра и нета на 60+, капиш?!
цитирай
19. rustam - Капиш!
08.06.2018 11:31
mar866 написа:
Е и вие пък сега, не бил ходил в ИстаНбул, много важно, ама в Русе беше ли? Беше!
пп. Русти, не й давай обяснения на тая дето е открила компютъра и нета на 60+, капиш?!

цитирай
20. mar866 - От това може да излезе пост, но понеже не излизам на първа, давам само идейка:)
08.06.2018 11:32
"как се казва тази „хай-интелегентна“..червено-путинка..която преследва агресивно чужди мъже..
и..другата елинора....все учителки от сой..
няма да ги издирваме, споко.."
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Имало едно време един Турбоч с една Гина, които ката ден обикаляли и дебнели блогърите. Кого ще бият, кого ще снимат (това Гина), кого ще е*ат (това Клепоушко). Имало ги, но вече ги няма...
цитирай
21. milady - хъхъх..маретооо и тя дю'дю дюю..
08.06.2018 11:55
пипирутке блокова, на кака зеленаta слиффка..
баба ти Ю е нетаджийка от 40+
:PPP
цитирай
22. elinora - Дюла,
08.06.2018 13:17
стопли ли най-накрая, че не съм ник на Марчето, ма, простота безкрайна?

Вземи се поинтересувай от някой закъсал дядка, не стой в блога денонощно! Дядо Фараон още не бил виждал жива жена, пиши му , вижте се на скайп, туй-онуй"))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808759
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив