Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2010 19:07 - Изабела
Автор: merkator Категория: Политика   
Прочетен: 1583 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 19.03.2010 12:31


Утре заминавам. С първият автобус, рано сутринта. Няма да мога да посрещна изгрева над морето за последно. Няма да мога да изпратя умиращото лято. Не си взехме сбогом с Изабела, защото беше трудно и за двама ни. Не си казахме довиждане, защото никога повече нямаше да се видим. Две седмици, песъчинка в живота ни. Диамантена песъчинка, толкова незначителен, а толкова открояваща се и скъпоценна. И двамата бяхме над четирийсе, и двамата имахме семейства, деца, задължения, работа, коли, апартаменти, отговорности. И двамата имахме и мечти. А когато се срещнат, отскубнали се от сивотата, романтици, нещата се случваха с цялата сила на естествените привличания и натурални пориви от чувства. Брутални, безкомпромисни, всеотдайни, замаяни, нереални, превъзбудени, задъхващи се, сляти, безсловесни...
 Утре заминавам. И аз и Изабела знаехме, че крадем от времето и, че всичко щеше да свърши така изведнъж, както беше започнало. Но никога не си достатъчно подготвен за раздялата. Никога не си достатъчно възрастен, рутинен или безразличен. Една огромна буца стои заседнала в гърлото ми. Безброй стоманени обръчи стягат сърцето ми. Остатъците сърце, жалките остатъци сърце. Разпилените жалки остатъци от две сърца. Аз я погълнах, докато тя поглъщаше мен. Не знам каква част от мен ще се завърне у дома, не знам каква част от Изабела ще се прибере в града.  Не знам как ще се съвзема, не знам как ще се правя, сякаш нищо не се е случило, не знам как ще продължа на пред, не знам как ще се удавя отново в сивотата! Не знам как ще се преструва и тя. Времето просто мигна и всичко се бе срутило за секунда, като след опустошително земетресение. Как се оправя това?
 Утре заминавам. Разделихме се без думи, само с впити очи в очи. Не се целунахме, защото и двамата знаехме, че ако докоснем отново устни, никой и нищо повече нямаше да може да ни раздели. Стояхме на метър разстояние и се галехме с поглед. За последно, за да запомним вкуса си, за да остане миризмата на страст и отчаяние, обгърнала ни в мехур от безвремие. От очите ми потекоха едвам сдържани горещи сълзи. Една, после втора. Бях спрял да дишам, не исках да диша. На Изабела й трепереше брадичката. Устата й беше леко отворена, дъхът й изгаряше пространството на около ни и хората се правеха, че не ни виждат от ужас и страх. Сякаш, ако някой ни съзреше, щеше да се преобърне Вселената и времето щеше да тръгна на обратно. Да стигне до първия ден, в който бяхме заедно и да се върне отново в тази проклета вечер. Силите ме напуснаха, силите я напуснаха и ние се обърнахме всеки към своята стая, за да заспим за последно един до друг, разделени от няколко несъществуващи етажи. За да не мигнем цяла нощ.
 Утре заминавам. Нямам никаква представа, какво е утре и какво е заминавам. Имам смътни усещания, нещо ме води на някъде, без моето съгласие, без да съм сигурен в каквото и да е. Аз вече не участвам в играта. Парцалена кукла в очакване на поредното безкрайно представление след кратка почивка. Кой изтърбуши сърцето от вехтото ми тяло, кой ми дърпа конците, кой ми отне двете седмици мечтан сън, двете седмици Изабела.
 Някъде в мрака остана да блести една песъчинка и да ми шепти  "Забрави, забрави, забрави...".



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elineli - Пак съм тук
31.03.2010 22:26
защото се чудя,можем ли да избираме рамки на нещата.И ако да,кои са стените на които бихме ги окачили.Не като хербарии,а просто като вяра,че ги е имало.
цитирай
2. merkator - Имането, рамкирането, трофеите. . ...
01.04.2010 14:45
Имането, рамкирането, трофеите ...притежаването те води до робство и те отдалечава от свободата...нещо такова каза на времето моя съученик Лао Дзъ ;)
цитирай
3. elineli - Не това,
01.04.2010 17:39
а просто феерията билО.Да витае като нещо красиво.Като блян дори.Без притежание.
цитирай
4. анонимен - Xrumer service - we publish your marketing post up to 100K forums worldwide
31.01.2012 23:38
Most powerful&cost effective SEO and website traffic service in world get up to 100’000 forum backlinks now! Get incredible online web traffic using superb backlink service today. We can post your marketing post up to 100’000 forums worldwide, get thousands of backlinks and amazing targeted web traffic in very short time. Most affordable and most powerful service for web traffic and backlinks in the world!!!! Your post will be published up to 100000 forums worldwide your website or blog will get instant traffic and massive increase in seo rankings just after few days or weeks so your site will get targeted long term traffic from search engines. Order now: <a href=http://xrumerservice.org>backlink service</a>
цитирай
5. faktifakti - boleznena istoriq
23.04.2012 21:19
kakva e celta na jivota , moje bi da se osvobodim ot vsichki zavisimosti, za da mojem da prodyljim nagore
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merkator
Категория: Политика
Прочетен: 494007
Постинги: 235
Коментари: 766
Гласове: 1216
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031