Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2009 19:01 - Пепел от пъзел
Автор: merkator Категория: Политика   
Прочетен: 938 Коментари: 0 Гласове:
0



Сякаш мина през мен, сякаш бях безплътен.
Душата ми е капан за сенки като теб.
Седя в уличното кафене, а покрай мен е тълпата.
Времето спира и цигарата се усамотява в пепелника.
Чаша блудкаво кафе, чаша горчива сутрин.
Всичко на около е измислено и сиво.
Аз съм сам на масата, това е от нощта.
Ти се сля с града, политайки най-далеч от мен.
Трудно ми е да си спомня лицето ти, косите ти, кожата ти.
Свещите в стаята на хотела са мъртви
и само купчинките восък помнят
за липсващите мигове на отдаване.
Една нощ изключена от списъците на баналните сънища.
И една сутрин сред заблудени чувства за фалшива романтика.
Никога не е било и никога няма да бъде,
защото ти премина през мен.
И отнесе последните ми остатъци любов.
Късове от ненужни парчета пъзел.
Никога не успях да го подредя.
Тази нощ, той поддържаше кладата,
знаейки, че умира без право на Феникс,
без право за обжалване пред съдията,
без амнистия или помилване.
Моята пепел от любовния пъзел
е утайката в сутрешното ми кафе.
Урната на един пропилян живот
винаги е празна и ограбена от Вятъра.
Секунда сред моретата на хорските лутания.
Няма пощада във времето, когато си надгробен паметник,
няма път на насищане, когато си само прах.
Една нощ ти премина през мен...
...и аз не успях да те уловя.








Тагове:   пъзел,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merkator
Категория: Политика
Прочетен: 497014
Постинги: 235
Коментари: 766
Гласове: 1216
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930