Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2012 12:48 - Една...
Автор: merkator Категория: Поезия   
Прочетен: 1414 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Вървя по улиците, ръцете са ми в джобовете и нищо няма значение.

Сменям бар след бар, отварям нова кутия цигари.

Нощта е гореща, хората се мотаят сред задуха, аз също.

Нямам дом, нямам кола, имам къси гащи и тениска.

Дишам свободно, така както никога досега.

Светът ми изглежда мек и красив, забравих за революцията.

Тялото ми произвежда наркотик, а аз се наслаждавам безплатно.

Всички прекрасни момичета ми приличат на Една,

усмихвам се на това и продължавам, нищо няма значение.

Таксиметровият шофьор се оплаква от цената на тока.

Разбирам го, но не ми пука за шибаната цена на тока.

Аз съм в друго измерение, там ток не ми трябва,

там изгарям, там мога да осветя цял град, там аз съм електроцентралата.

Понякога плача, ей така, без повод, смесени сълзи на радост и впиваща се болка.

Хората ме гледат странно, разбират, че съм луд, разбирам, че съм луд.

Всичко е наред, свикнал съм, аз не съм от тук, не се вписвам.

Грейпфрут с водка, още и още и още.

Малко залитам, но отново сменям бара. Други приятели, познати...

Всички момичета ми приличат на Една, виждам лицето й,

обсебен, рисуващ сънища, танцуващ с нощните изгубени души.

В езика на Лакота има една и съща дума за скитащ се и изгубен.

Така и трябва, те са последните чувстващи хора на този свят.

Светлините на града почват да загасват сред утринното слънце

и нищо няма значение, докато всички момичета ми приличат на Една...

 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anibel - Отдавна...
08.08.2012 16:44
нещо не бе ме докосвало така....
Няма да повярваш колко добре разбирам всяка твоя дума...
Защо ли?
... защото изгубените са последните чувстващи хора.
Поздрав и за стила ти на писане.
цитирай
2. merkator - Благодаря ти много!
08.08.2012 17:14
Радвам се, че ме разбираш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merkator
Категория: Политика
Прочетен: 495567
Постинги: 235
Коментари: 766
Гласове: 1216
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930