Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2011 17:05 - Плашилото и курвата
Автор: merkator Категория: Поезия   
Прочетен: 1668 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Защо стоиш разголена пред мен? Защо?

Да заблудиш естествената ми тъга,

пропита от натрупаните бели косми,

не можеш и не се опитвай.

Плътта ти е прекрасен миг

сред общия пейзаж на безразличие,

на сивота и лепкава поквара.

Картина правеща вселената

не чак толкова самотно място.

Гърдите ти, росата розова по срамните ти устни...

  ...преди години бих заклал съперник

за да вкуся сладостта ти.

Преди години мила,

сега те гледам и си спомням

отдавна забулени в забвение

усещания, трепети, молитви.

Стоиш разголена пред сламено плашило,

прокъсаната шапка, шарените дрипи,

вехта дървена лула, нацвъкан шал от вълна.

Плашило без очи, душа и другото...какво ли беше?

Преди го имах, някъде над пъпа.

Сега се сетих, изпълваше живота ми

и сякаш аз бях придатък към сърцето...

А да, сърце! То щеше да възпее голотата ти

оплетена в белите чаршафи

на крайпътния мотел.

Нима не виждаш, че си срещнала

скиталеца опитал всяка гънка от младото ти тяло?

Нима не чувстваш студените ми мисли,

колко надалеч от тук са?

Това би трябвало да те обиди мила!

Цената ти не е в парите

треперещи на нощното ти шкафче.

Облечи се и си налей в чашата вино.

Налей на мен вода от каната, защото

не различавам вече еликсира

от прости нужди на стомаха.

Затвори след мен вратата.

Забрави за мен, разтвори краката

преди да се превърнеш в самосъжаляваща се

вещица в мрака.

Ще кажа на самотното момче зад бара,

че го чакаш, ще забравиш сянката ми

щом почука някой, щом

стаята ти озари отново светлината.





Гласувай:
4



1. faktifakti - naturalistichno
23.04.2012 21:43
istinsko i obrazno
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merkator
Категория: Политика
Прочетен: 495718
Постинги: 235
Коментари: 766
Гласове: 1216
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930