Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2009 17:46 - Ритуал за мръсника
Автор: merkator Категория: Поезия   
Прочетен: 1460 Коментари: 5 Гласове:
0



Някой ме търси, някой ме зове...
Стенания в нощта, огън в очите.
Нещо ме иска, някой е Шаман.
Кладе пламъци за жертвите си
и иска душите им за Ритуала...
Принася златен поднос с очите ми,
боговете ще се хранят със синя отвара.
Искаш сърцето ми?!
Провери, там от ляво е празно,
отдавна зее Дупката на Съществата.
Танците са магическо заклинание.
Друг свят, друга реалност, друг кръг.
Горящите факли на слепите евнуси,
са зениците на Демона,
който ме търси сред тълпа
от екстаз и развратни желания.
Жените откъсват косите си
и политат в бездната на отчаянието.
Няма остров за грешните, няма бряг
за съкрушените в отчаяние ръце,
на опиталите алчно от Плода.
Сплетените тела на дяволските твари
са поглед над измамната Синева.
Слънцето се крие зад гробовете на ангелите.
Няма по-голямо сметище
от разлагащите се крила на Белите.
Билки, сладък тютюн и пера от орел.
Всичко е готово за Последният удар
на червения нож, всичко е в сенки.
Аз съм готов на Олтара на Мръсника!
Моята кръв ще е брод сред нощта...


Тагове:   риболов,   мръсотия,   утеха,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - zdravei. . . . edin vapros imam. . . ...
24.07.2009 19:20
zdravei....edin vapros imam...kak gi sa4inqva6 tezi ne6ta....vlasten harakter li ima6
цитирай
2. merkator - не...
24.07.2009 19:26
Аз съм свободен човек и зачитам свободата на всеки около мен...това е много важно за да се чувстваш свободен!!! Нямам нищо общо с ищаха за власт, влияние или доминантна роля....където и да е, към който и да е...
цитирай
3. анонимен - tova e 4udesno. . radvam se 4e si s...
24.07.2009 19:47
tova e 4udesno..radvam se 4e si svoboden 4ovek..noooo ne ti li e trudno..vseki v tozi jivot se saobrazqva s 4oveka do sebe si, nosi otgovornosti, zavisim e ot materialni ne6ta...toest ..ne moga az li4no da si obqsnq tvoqta svoboda.. bi li mi q obqsnil..6te mi e interesno...i az v momenta se ma4a da si izvouvam li4na svoboda..., ama ako znae6 kolko nervi mi kostva...
цитирай
4. merkator - ;)
25.07.2009 09:30
Свободата се извоюва първо в себе си. Ако ти не си свободна в мислите си или мечтите си, никога няма да бъдеш такава и в реалния живот. Да, зависим си от стотици неща, но това не те прави обезателно окован сред лайняното общество...а най-важното за да се почувстваш свободна е да осъзнаеш безсмислието и уродливостта на този кошмар- общество!!!
цитирай
5. анонимен - ooooooooooo v mislite si sam dosta ...
25.07.2009 13:22
ooooooooooo v mislite si sam dosta razkreposten i svoboden 4ovek........tovaaaaaaaaa za ob6testvoto az sam go razbrala..i ne mi puka izob6to za menieto na horata... no vse pak..imah vpredvid..otgovornosti kam majat do sebe si, decata , semeistvto..tezi ne6ta nqma kak da gi eliminira6...v dosta otno6eniq se saobrazqva6 s tqh..v tozi aspekt ..nqma kak da bade6 napalno svoboden..tova iskam da ti obqsnq.. dano da uspee6 da me razbere6...... za ob6testvoto..pak ti kazvam...tam nqma daje kakvo da go komentirame..negovoto bezsmislie sam go osaznala otdavna.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merkator
Категория: Политика
Прочетен: 496640
Постинги: 235
Коментари: 766
Гласове: 1216
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930