Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2009 23:27 - Интервю
Автор: merkator Категория: Изкуство   
Прочетен: 3639 Коментари: 19 Гласове:
0



Водещата на интервюто: Може ли да се обръщам към Вас без помощта на учтивата форма...на "ти", като стари приятели.

Писателят: Ти прецени...както ти е удобно, мен ми е все едно, но аз на "Вие" няма да ти говоря!

В.И.: Разбрахме се. Като за начало,макар и малко рано,искам да те попитам защо се съгласи да дадеш това интервю, след като си всеизвестен с мълчанието в публичното пространство и то от години?!

П.: Ами първо ти беше прекалено настоятелна и упорита във времето и второ циците ти са големи и прекрасни и аз реших, че дори да ми доскучае поне гледката ще е очарователна. Банални мотиви, но за един уморен ценител на красотата, добре оформените женски гърди са стимул за изява...

В.И.: Надявам се с това да не се изчерпва съдържанието на разговора ни! И все пак ако не обществото, то критиците и читателите ти са любопитни за това което мислиш или се случва вътре в теб! Пишеш ли?

П.: Винаги пиша...от както се помня това не се е променяло. Аз съм бивш наркоман, както знаеш, но дори и в най- ужасните си периоди на лайняна депресия и пикливо самосъжаление съм писал и описвал състоянието и пътя на душата си! Правя го не за да съм тук и да давам това нищо незначещо интервю, а за да успея да продължа да страдам и се гърча на този скапан, сбъркан свят! Просто една егоистична терапия.

В.И.: Класически цинизъм, но си е в стила ти и аз мисля, че той е просто черупка, защитна стена...

П.: Не! Това е безкрайната пропаст между мен и другите човешки същества!

В.И.: Но ти имаш семейство и...

П.: Не ставай наивна! Моментния порив на нагона и животинския стремеж за размножаване, не са повод за самодоволство или усещане на липса на самота...шибани думи, дано някой разбере бръщолевенето ми! В отчаяните си опити да не съм голословен и поне от малко разбран, аз продължавам да копая, като най-огромния багер на света, една наистина безкрайна пропаст...

В.И.: Все пак издаваш нещата които пишеш и те ти носят добри пари. За отшелник и бунтар се справяш доста добре финансово!

П.: Ти да не си от данъчните! Скапаното ми тяло се нуждае от всекидневна поддръжка, твоето също...за съжаление от тази мърша за сега зависи и мира на душата ми! Шибаните клошари просто нямат душа, няма значение какво ги е довело до там, но те просто нямат душа! За това са клошари, не защото нямат дом, пари, работа...дрън, дрън, дрън. Аз все още не съм ограбен и вътре, в това което виждаш, свети светлина...все още! Те са изгаснали фенери, мамка му! Само бездната която създавам около моя свят пази пламъка ми от вятъра който правите докато го духате...ха-ха-ха...

В.И.: Божичко! Добре...преди време се провали опита на една филмова компания да продуцира лента по твой сценарий. Защо?! Ти се съгласи в началото!

П.: Идеята ми беше, че в една такава ситуация аз трябваше да поставям условията, не толкова финансовите, колкото "творческите" (това е може би най-ужасната дума на тази планета)! Но тия изедници решиха, че ТЕ ми правят услуга и сякаш ми даваха даром пари като на просяк! Те не ценяха това за което пишех и за което АЗ си заложих задника на скапан писател, а просто ми демонстрираха мускули, като някакви комплексари или латентни педераси! Теглих им една майна!

В.И.: Продуцентите казаха, че си искал прекалено много пари и на няколко пъти си увеличавал сумата докато накрая те не са могли повече да задоволяват финансовите ти претенции! Къде е истината все пак? Някъде по средата, както винаги?!

П.: Все едно ми разказваш, колко много ти харесва да маструбираш. Май не ме чуваш,вглъбила си се в предварително набелязани, интригантски въпроси и искаш да ме боядисаш в жълто...искаш да съм палячо за да ме продадеш лесно и скъпо мила, нали! Но и ти не ме чуваш. Въпросът не опира изцяло до пари! Човек трябва в основата си, в дълбините си да е постоянен. И докато това, да се луташ объркан, като млад е задължително и нормално, то на моите години е въпрос на оцеляване, да си истински и непоклатим. Един съвет, ако ми позволиш! На тридесет и три години трябва вече да си решила от кой отбор си...и да викаш за него до края, независимо в каква форма е! Слушаш ли! А аз свирки не правя и за това филм няма!

В.И.: Колкото и да си идеалист, дори и ТИ се храниш нали?! И ти имаш нужда от пари, които от своя страна ти носят свобода, независимост и те правят така безкомпромисен. Макар че всичко е толкова относително...щеше ли да си толкова неотстъпчив в едно финансово незавидни положение или иначе казано ако беше беден като плъх?!

П.: Вече не знам...но преди бях. Сега съм много уморен и ако нямах пукната пара наистина не знам как бих постъпил! Ако баба ми беше мъж!Ако,ако...няма минало или бъдеще, реално няма такива измерения...има единствено сега. Спомени, мечти... да те са невидими и в същото време толкова реални, но ако човека умре те умират също. А "сега"-то е вечно, няма как да умре то просто пътува във времето или с него...както искаш го кажи. Факт е, че аз съм се справил някак с разни гнусни проблеми от типа храна, сране и ебане...не ти харесват тези думи нали!? Не съм беден защото ме беше страх да бъда такъв или по-скоро съм прекалено слаб и чувствителен за да бъда беден! Парите ме пазят от постоянния досег с хората, дори и от такива като теб! Не искам да те обиждам нито теб, нито някой друг, но...не казвам, че аз съм прав или по-добър или обратното!Всеки има право да е главен герой в собственият си филм! Просто аз не съм човек вече в смисъла който влага обществото (още една най-гадна дума в света)!

В.И.: Искаш да кажеш, че ти излизаш от нормите или нормалните човешки ценности са ти чужди...или скучни!?

П.: Обичаш ли да гледаш залеза, сама на някоя скала над морето?

В.И.: Да, мисля, че да, но всички май обичат такива неща или болшинството хора.

П.: А би ли се посветила на това!

В.И.: В какъв смисъл, не те разбирам.

П.: Болшинството хора, както нарече ти кърлежите по тази земя, ще им хареса, даже ще са опианени известно време...минута, пет минути, един час и после стават и отново се захващат с безумни дейности, с посредствеността и суетата, с безкрайното си его, а залеза остава просто един миг от спомените им, една нищожна частица, НЕЗНАЧИТЕЛНА песъчинка от пустинята, която е заобиколила духа им на паразити! Залезът ТРЯБВА да е смисъла на живота ти за да има оправдание, че дишаш и че Господ ти е дал сетива...залеза трябва да е твоето тяло...дори когато сереш трябва да се молиш, до края на физическото ти съществуване, Слънцето никога да не прекъсва пътя си...да се посветиш със цялата си вяра на залеза и да вярваш, ДА ВЯРВАШ, че само той има значение, така само той ще има значение за теб!

В.И.: Съгласи се, че е доста отнесено! Не знам дали някой те разбира и дали някой ти прощава грубостите, но това наистина си е твой проблем. Не те ли е страх, че ще останеш не доразбран и че можеш да отегчиш читателите ти с меко казано вятърничавите си теории?

П.: За моя финансова радост хората обичат да четат такива повеи от нереалното и абсурдното...уморени от ежедневието (клишетата бавно се превръщат в посредственост) и преяли с гнус и отврат те ме ползват за пречиствателна станция, моите думи им действат детоксикиращо и на другия ден отново могат да поемат поредната порция говна...

В.И.: Така няма да публикуват интервюто! В твоят филм може и да няма цензура, но от там където идват хонорарите ти, искат елементарно приличие дори и от важен човек като теб. Ти осъзнаваш, че си известен нали? И че това носи, общо взето, само положителни дивиденти за теб?!

П.: Една от ползите е, че мога да ти тегля една майна във всеки един момент и да отида при друг журналист за скапаното интервю! Бъди сигурна, мила, че парите ще са същите, ако не и повече! Ти обичаш тази дума "пари", нали! И не само думата...преди само жените и комплексарите обичаха проклетия шум на банкнотите, а днес живота на двукраките изпражнения е сведен до придобиване на тези хартийки и трупането или харченето им!Ето как си представям срещата на току що кацнали зелени марсианци и първия срещнат, средностатистически землянин:

  марсианеца: Здравей разумни човеко! Вашата планета е прекрасна и благодарим на нашият Създател за възможността да се насладим на удивителните залези тук! Вие сигурно сте най-щастливите същества в галактиката! Тези океани с безкрайна, синя вода са най-красивото Божие проявление което ние странстващите, зелени грозници сме сещали в безкрайния, черен Космос!

И тук човека, слушащ досега с интерес и почуда неразбираемите брътвежи на урода от Марс, вади един много голям, автоматичен, никелиран и обсипан с диаманти пистолет и му пръсва мозъка...насилие и агресия!! Не-е-е! Просто преджобва космическия костюм на зеленото джудже, а докато се е навел от носа му пада златна ноздра! Ха-ха-ха...само кинти и черва!

В.И.: Сменям темата! В началото долових някаква омраза или озлобление към периода ти на наркоман..."депресия,самосъжаление" - това ли ти остана като спомен от този, иначе ползотворен в творчески план, сблъсък с една от слабостите на човечеството?! Да не си обиден на обществото, което те тикна към дрогата,а?!

П.: Да, ти се подиграваш, но аз съм сигурен (както и за мен), че сбирщината , която ти наричаш общество, е виновна 98 процента за нещастията на хората, ти си виновна за страданието на

човека до теб (който ти не забелязваш), ти и твоята увереност, че света се върти около теб и парите!Собствения ти ограничен мироглед, затворен в някакво подобие на битие, те прави сляпа, абсолютно сляпа за истинската цена или стойност на залеза и морето! Усмихваш се съжалително, но я си помисли този кошмарен период за света въобще, каква частица е в безкрайността, какво е хомо сапиенса за вселената, ако въобще можеш да надскочиш хоризонта останал ни в наследство от австралопитека! Знаеш ли кога разбираш, че идва края...когато се усетиш, че ставаш все по-самонадеян и сигурен в безсмъртието си! Така загиват империите, така свършват епохите...прах в очите на необятното! Огледай се...в какво вярва днес човек... и не ми дрънкай глупости от типа "кучето си лае,кервана си върви"! Кервана не е вечен, а кучето лае защото знае, че след стотина метра има пропаст и тъпите(самонадеяни) камили ще се слеят с пясъка за винаги, без следа! Душата, на хората като мен, страда и боли заради липсата на единение на Бог и човек...Атеизъм!!! Какво по дяволите е това животно, кой в какво не вярва мамка му...та отиди на края на града и виж, ама наистина ВИЖ гробищата! Ако има въобще такива хора-атеисти, то по-добре направо да си съберат багажа и да тръгват към покрайнините. Какъв е смисъла, ако наистина нищо няма смисъл, аз така разбирам все по-модерния атеизъм, ебати тъпоумното самочувствие и измамна увереност! Та точно това общество на самовлюбени човечета ме накара да се пропия и в последствие и продрусам и да стигна дъно, което не пожелавам на никой! За моя радост, като един истински Барон Фон Мюнхаузен се хванах за косите и се измъкнах, почти цял от блатото. Да не би ти и разкапаното ти общество да ми помогнахте или подкрепихте...и да искахте не можехте..аз живея в друго измерение. Да, мразя този период,  защото мразя и изпитвам непоносимост от зависимостта и робството, от хленча на предалия се и от поставянето на хляба пред спасението на душата, дори и не в чисто християнски аспект. Душата е смисъла и свободата, всичко друго е мъглата в която се луташ ти и обреченото общество от свински глави!

В.И. :Омразата и злобата обаче, побеждават в теб! Все някой ти е виновен, а ти къде си всъщност в тази покъртителна картина, от коя страна на Господ седиш и ни се присмиваш?

П.: Понякога омразата ме повлича. Аз съм човек по произход, несъвършен и уплашен, като малко дете направило пакост! Собственото ми угризение ме прави страхлив и мълчалив в мислите ми, а това поражда омраза. Права си! Озлоблението е стихийна, могъща сила. Нищо ново не казвам, нищо ново не ме побеждава...и аз се мотая из космоса, чакащ миг на нежност и утеха...! Хайде да се изчукаме,а!?

-В.И.:Добре...




Тагове:   интервю,   писател,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - kakvo be6e tova intervu be 4ove4e. . ...
17.08.2009 08:36
kakvo be6e tova intervu be 4ove4e....pisatelq filosofstva, prikazva, osmiva 4ove4estvoto..i nakraq kakvo...pak oprq do 4isto fiziologi4ni nujdi.... vsa6tnost ..q mi obqsni molq te...kakva ti be6e ideqta s tova intervu...
цитирай
2. merkator - Обществото е част от системата за ...
17.08.2009 09:55
Обществото е част от системата за контрол...
цитирай
3. анонимен - bi li jivql bez tova ob6testvo
17.08.2009 10:10
bi li jivql bez tova ob6testvo
цитирай
4. merkator - С най-голямо удоволствие, повя...
17.08.2009 10:13
С най-голямо удоволствие, повярвай ми....правя всичко възможно това (дори от части) да стане факт!
цитирай
5. анонимен - male seriozno li govori6. . tova e ...
17.08.2009 10:27
male seriozno li govori6..tova e 4udesno...napravo 4udesno... az kakto se okaza 4e imam socialna fobiq... bih se 4uvstvala dobre bez tova ob6testvo..nooooooooooo kak uspqva6 .. dai mi savet i az da probvam....edin vapros...bi li jivql .. na nqkoe pusto mqsto ..sam sas decata si i jena si ..bez ni6to ot civilizaciqta...
цитирай
6. merkator - Да. . . и съвсем скоро това ще стане ...
17.08.2009 10:29
Да...и съвсем скоро това ще стане реалност...цял живот към това се стремя...сега съм на една крачка...
цитирай
7. анонимен - kaji mi. . . kak i kade. . kade 6te n...
17.08.2009 10:33
kaji mi...kak i kade..kade 6te namerite tova usamotenie...kaji mi molq te..
цитирай
8. merkator - О-в Тасос. . . това е едно много са...
17.08.2009 10:52
О-в Тасос...това е едно много самотно място през зимата...бизко е като километри, но е много далече като усещане...другото зависи от човека :)))
цитирай
9. анонимен - za6to sega si pravi6 maitapi s men. . ...
17.08.2009 10:57
za6to sega si pravi6 maitapi s men.... az ti govoreh seriozno... stana mi interesno , za6toto ti kazah 4e i az imam problem s vazpriemaneto na tova ob6testvo..tiiiiiiii oba4e go udari na bazik...kilometrite nqmat zna4enie.... vajno e da go napravi56....
цитирай
10. merkator - Абсолютно сериозен съм! Защо не си ...
17.08.2009 11:07
Абсолютно сериозен съм! Защо не си направиш профил в фейсбук?!? Там е много по-лесно общуването и обмяната на инфо! :)))
цитирай
11. анонимен - obqsni mi kakvo e tova feisbuk. . . i ...
17.08.2009 11:18
obqsni mi kakvo e tova feisbuk...i kak se vliza tam.... ama podrobno mi obqsni
цитирай
12. merkator - Страница в която имаш много прия...
17.08.2009 11:22
Страница в която имаш много приятели...правиш регистрация...елементарна...и почваш да търсиш познати...предимно по мейл или име...много е яко, защото можеш всичко да споделяш ...снимки, драсканици, музика...има връзка с много други сайтове и инфото се препредава...ще ти пратя линк...


http://bg-bg.facebook.com/
цитирай
13. анонимен - dobre de. . kakva e razlika mejdu ...
17.08.2009 11:27
dobre de ..kakva e razlika mejdu tova i 4ata...6toto az iz 4ata si pra6tam snimki i muzika...i tam si spodelqm...
цитирай
14. merkator - Влез във фейсбука и ще разбереш. . . ...
17.08.2009 11:47
Влез във фейсбука и ще разбереш...разликата е огромна...няма как да ти обясня...просто си направи профил...напиши ми тук мейла си примерно и ще ти пратя покана за приятелство...после ще видиш :)))
цитирай
15. анонимен - 4ove4e 6te iz4akam da se varne ma...
17.08.2009 11:59
4ove4e 6te iz4akam da se varne malkata..ti da ne si misli6 4e az znam imeila...6te q pitam ...nadqvam se da mi obqsni...i togava 6te ti pratq...amaaaaaaaaaaa tam seriozni hora li ima...doide mi do gu6a ot prostaci..toest ..6te moga li da govorq na seriozni temi..i tova 4e sam semeina da ne im pre4i....6toto mai sam tran v o4ite na mnogo hora tuk.....
цитирай
16. merkator - Там няма значение дали си семейна ...
17.08.2009 14:00
Там няма значение дали си семейна или не...повечето са семейни и може да си говориш с който и за каквото искаш :)))
цитирай
17. анонимен - probvah. . no tam vsi4ko e na angl...
17.08.2009 14:02
probvah ..no tam vsi4ko e na angliiski..ezici neznam..sajalqvam mnogo igi271071@abv.bg.tova e po6tata... ako iska6 pi6i tam .. nqma problemi....
цитирай
18. merkator - сега ще пробвам нещо. . . фейсбук е на ...
17.08.2009 14:38
сега ще пробвам нещо...фейсбук е на български...как го откри на английски не знам...виж някакво опции за език...има го на бг!!!
цитирай
19. merkator - Адреса ти не е верен. . . има объркани ...
17.08.2009 14:50
Адреса ти не е верен...има объркани цифри или букви!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merkator
Категория: Политика
Прочетен: 494075
Постинги: 235
Коментари: 766
Гласове: 1216
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031